Onsdagmorgon.

.. och jag ska strax åka för att lämna ett urinprov på Mira. Sen måste jag åka iväg på jobbet. Niklas kommer hem snart till Mira, kanske vid 11-12 tiden.

Jag är väldigt nervös inför ultraljudet imorgon, samtidigt känns det skönt, för då kommer vi veta hur hon ska behandlas och vilka åtgärder som ska sättas in.

Som ni ser så uppdaterar jag inga bilder, men det beror ju helt enkelt på att vi inte gjort nåt heller. Vi har bara varit på korta promenader och legat inne i soffan. Mira sover bort all tid.

Kram kram, hörs imorgon!



Kommentarer
Postat av: Christina

jag väntar med spänning.......Lilla Miragumman....Syrrorna hälsar...och mamsen

2010-09-08 @ 19:42:37

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0