Snart är hemsidan borta.

Nu äääntligen har jag flyttat över alla inlägg från det senaste året, till denna blogg. Det tog ett tag, men nuså!

Det kommer nog att vara lite rörigt och stökigt en stund. (Men det tar ju ett tag att regidera stil- och kodmallar till så som man vill ha det. Ha lite tålamod så ska ni se att det blir fint! :)

Igår var vi ute i skogen och busade och lekte, på ett ställe där vi spekulerar om ett hus. SUPERMYSIGT!



Annars så går det bra, Mira äter nästan upp all mat som serveras. Hon är pigg och glad. Hon och Niklas är uppe på landet i helgen för att fiska och sånt, medans jag ska jobba. Just a way to make a living.

Sen om ca 3 veckor så kommer jag med en STOR och UNDERBAR nyhet. Men det får ni vänta på :)

Kram kram från soliga Göteborg.



Buset från igår:






Kommentarer
Postat av: Anonym

:-D Det blir nog alldeles riktigt bra det här oxå:-)Kramisar p.s bra att Mira börjat käka igen:)

2010-09-04 @ 17:42:18
URL: http://www.roadsend.se
Postat av: christina

ser du sandra...allt ordnar sig...kanske inte på bumsen, men vartefter.Gläds med dig, med er som vore jag "riktig" mormor till er...

2010-09-05 @ 09:48:23

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0