Socialträning på högsta nivå.

Gud vilken dag. Jag är helt slut efter idag, mer slut än Milton tror jag!

Vi åkta spårvagn och gick runt i nordstan, (inner, innerstan). Milton var jätteduktig och snäll. Tröttsamt för honom och han somnade i mina armar när vi satt på ett utefik.

På spårvagnen.


Framme i Nordstan.


Man är ju en ärlig medborgare och plockar upp skiten!


Mille var nyfiken på duvorna.


Undrar om jag vill ta honom till stan igen, My God vad folk stannade! ^^




Nu började ögonen falla på lillen och snart sov han.


Här fikar vi på Condeco mitt i stan. Milton sover.


"Titta på den äldre och lär." Men jag orkade verkligen inte ha med båda hundarna idag och Milton skötte sig exemplarisk ändå.

Hemma och myser!


Gokväll allesammans!





Kommentarer
Postat av: loppan/Christina björklund

SÅÅÅÅÅ helt underbart!!!!

Tårarns kommer...lill-Mille i storstan, tror jag det att öron och ögon och tassar blir trötta av alla intryck...Han är för go...och du oxå Sandra...

2010-09-29 @ 07:19:14
Postat av: Jess

Jag dööööör. han e så jävla söt så jag vet inte va ja ska ta vägen.

2010-09-29 @ 10:46:28
URL: http://shugis.blogg
Postat av: Lill Addy

Underbart:-))) Här sitter jag med ett stort leende på läpparna trots att min dator pajade i går och jag har tappat ALLA mina bilder o kontakter:-( Bara den här mejl adressen funkar än så länge.... Kramisar

2010-09-29 @ 11:26:50
URL: http://www.roadsend.se

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0