There's no such thing?

Jag vet att ett 30-tal personer sitter och undrar vad som är fel och vad som hänt. Jag kan inte svara på det än. Inom kort, men inte nu. Det är ingen idé att skicka mail, sms eller ringa. Jag kommer inte att ha mer svar för det. Jag förstår att folk oroar sig, och det uppskattas, verkligen. Jag talar om direkt jag vet något mer.

Jag är ingen religös människa men ikväll ber jag till Gud och hoppas, att om han finns, så hör han min bön och hjälper mig. ♥

Nu går jag och Mira ut på kvällspromenaden, sen ska vi lägga oss i soffan och se TV. Kanske så lyxar man till det med ett glas tranbärssaft med is i och lite popcorn med 1kg salt på. - Jag kommer ändå inte kunna sova inatt.


Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0