Walle?

Walle? Molle?

Vette tusan vad vi ska döpa våran nya FAMILJEMEDLEM till!!! :D :D

Som ni förstår så var detta den där nyheten jag pratade om.
Nu är han häääääääär!



Första mötet.




Sova i bilen lite!




Nästan 10kg tung, 8veckor.




Om säger som såhär; 15 min hemma och han är helbusig, springer runt och hämtar skor, leker med leksaker själv. Trygg direkt alltså. Så vad vore vi alla utan Lill och Len? http://roadsend.se

Mira luktade lite på valpen, knappast någon reaktion alls.. och nu ligger hon i våran säng och surar. Men låt det gå ett tag så kommer dom bli bästa vänner!

Jag är så lycklig att återigen ha blivit matte!

Ett klipp på snutten. :)



Nu ska vi springa ut på baksidan och vara ute en stund. Han är fullproppad av energi!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Lillemor

Jaaa, jag är då så glad att ni valde ta hand om denna vackra gosse =) men jag undrar...vars sover han? antar sängen men ska han inte få en egen? eller varför inte köpa en dubbeldubbelsäng åt dom så dom får dela?? Mohahahha!!! kran och LYCKA TILL,...mamma Twaila hälsar sköt dej gosse!!! =)

2010-09-22 @ 14:55:17
URL: http://www.123minsida.se/norrlandssanktisar
Postat av: Lill Addy

Fiiin gossen! Kanske han kan heta :-) Gossen alltså:-) Han kanske tror det är Angus (leksaken alltså) ung. samma strl.:-) Kramelikramar

2010-09-22 @ 16:06:25
URL: http://www.roadsend.se
Postat av: Anonym

Nämen vilken söt liten varelse! Han kommer få ett bra och tryggt hem! Tänkt att Mira var så liten en gång i tiden...... Lycka till!

2010-09-22 @ 17:10:14
Postat av: Christina björklund

Visst är det härligt att bli maytte ånyo?????Så gullig Torsten är.......eller vad han nu heter????

krama Mira och säg att detta med husse&mattetrams runt den nya är av övergående natur....

2010-09-22 @ 20:20:30
Postat av: Cissi

Alldeles underbar liten herre! Var himla kul att ni kom förbi en liten sväng :-)

2010-09-22 @ 21:26:17
Postat av: Milton

Jag ska heta Milton har min husse kommit på!

2010-09-22 @ 21:37:13
Postat av: Lena

Söt kille, Sanktisar är vanebildande. Lycka till med Milton (bra namn föresten)

Lena

2010-09-23 @ 09:42:18
URL: http://www.gyllenfjellskennel.se

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0