Ännu en strålande dag

Tempen visade 23 plusgrader imorse innan vi gick ut på promenad kl 8. Idag kommer det bli varmt!

Denna helgen är jag ledig, likaså resten av familjen. Vi ska tackla helgen här hemma med varandras sällskap. :)

Dagens:

Milton sover inne för det mesta på nätterna men Mira vill sova ute, vilket hon gör varje natt.

Men imorse kom hon minsann in för lite morgonmys med husse!

Först kom Milton.


Sen kom katten.


.. och sen kom Mira!


På väg till skogs.


Mira stannade längst ner på gräsmattan och fick sitt dagliga "lycko-frispel" och gnuggade in pälsen ordenligt i gräset.






På kalhygget här utmed har det verkligen börjat bli grönt.


Vilopaus.


Milton 9 månader, 60 kg och stilig!




Miravännen.


Och det ska jag säga er, när jag tar fram kameran så poserar hundarna. Precis som på detta kort. :) Men sen så har jag väl knäppt några miljoner bilder på dom också. ;)


Påväg hem igen.


.. till den efterlängtade frukosten.


Tack och hej, för nu är det helg!

Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0