Äntligen klar i köket

Sådär! Som lovat så kommer det bilder på köket nu när det är färdigt. Fläkten hittades på media markt för 1700 kr.

Ni minns väl Före?


Gamla fläkten.


.. och Efter.

Nya fläkten.




På Inside Home hittade jag dessa snuttiga burkar!


Över till annat!



Snart är det dags för Miras rutinkoll igen. Jag tror inte det ska vara någon fara, för hunden mår toppen! Dock så har hon gått ner 2 kg men det beror nog pga löpningen då hon är lite dålig med maten nu.

Milton den lilla semlan ligger nu på 60,5 (!!) kg. Han har bara 6 kg kvar tills han går om Miras vikt.

Idag är dom på jobbet med husse och jäklarns vad tomt det är här hemma utan dom.




Min pälsallergi åker i taket nu när våren är här. Sömnlösa nätter är inte speciellt trevligt, kan jag tala om.

Så idag när jag var på Arken Zoo köpte jag detta för 300 kr:


... och hur det fungerar återkommer jag med om någon vecka.

Glad 1:a maj! Säger man så?

Tjo!




Kommentarer
Postat av: smulanTiffLoppan

Glad 1a maj på er !!!!

Fint sm snus i köket, ujndrar bara, hur klarar pärlspontpanelen fettstänk och hur går den att få/hålla ren?????

Jättefint...och den goda smaken--är det hundarna som står för den????

Kram till er alla från 3 löptikar,systrarna Pipping och deras stolliga mor

2011-04-29 @ 20:19:21
Postat av: Sandra

Pärlsponten är fuktspärrad och ytan är av halvblank lackfärg vilket gör det lätt att bara torka av! :)



Haha, 3 löptikar.... Ve och fasa!



Kram!

2011-04-29 @ 21:46:36
Postat av: Mor

Åh vilken fin fläkt och vilka söta burkar.

Längtar efter er! Men snart så är det vecka 29! Kram

2011-04-30 @ 10:49:29
Postat av: Helon

Säger man inte trevlig valborg? :)

2011-05-01 @ 11:15:15
URL: http://mini.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0