Blöthund


Igår duschade jag hundarna och skrubbade dom ordentligt. Bajs och annat gott fanns i deras pälsar.
.. Och Ja, det är ett stort projekt. När jag var klar så var badrummet ett badkar och resten av huset med. Men rena och fräsha blev dom minsann!

Jag skulle, innan badet, ta min furminator och kamma bort Miras underull. Det satt som sten!

.. Så det blir att vänta med det tills hon börjar fälla själv.

Inte mycket skillnad där inte.


"Men MUMS!!!! En korvbit i badkaret!!"


"Hur kunde du, matte? Du lurade mig!"


"Vadå, Milton? Så farligt är det ju inte."


Soltorka ute.




Miltons huvud har breddat, som ni kanske ser. Hur snygg är han inte?


Kommentarer
Postat av: christina

såååå ljuvlig tillvaro...men att inte få lukta bajs och annat...det tar dom igen vid ett annat ögonblick!!!Fort var det gjort att rulla sig i det göttaste.....

Än är det vinter kvar här uppe, för kallt tror jag att bada busarna och soltorka, men kommer tid kommer råd....småfåglarna ska få bomaterial, allt det de vill, men ibland blir fällingen så sen så att inget hår behövs i fågelredena.

Härliga bilder, härliga känslor att se och läsa....Tack!!!

2011-04-16 @ 10:18:13

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0