EEEWWW!!!

Finns det något så vidrigt som FÄSTINGAR?!

I norr njuter man inte av 1 miljard mygg och knott som sitter på en samtidigt, men är det något man fasar för så är det fästingar. Tur är väl det att dom inte finns, så som dom gör här!

Milton knep första för i år, mitt på skallen.


Idag gick vi i skogen med cykeln. Jag fattade då inte varför jag tog med den dit, men det gjorde jag.
Sen har vi varit ute mest hela dagen och bara sprungit runt.

Mira är tvärsöver med sitt löp som kommer och Milton är tvärsöver med sin könsmognad. Inkallning idag och träningen gick jättebra. När det mutas!!





Buset vara i en minut ungefär, sen dog Milton totalt.


Trött efter all skogsluft!


Ett tappert försök att ställa honom. Men nja, det gick väl knappast så bra. Slänger upp bilden ändå.


Jag har tänkt fota båda hundarna, uppställda, utomhus. Så det blir ordentligt och riktigt fina kort. Men det blir en annan dag. Jag behöver en hjälpande hand med det.

Annars så är allt toppen, nu blir det kvällsmys med två skitiga monster och en renlig liten gosekatt.

Tjo! ♥

Jag har många läsare men få kommentarer. Jag är ju så nyfiken på vad det är för folk som läser! Så ge er till känna. ;)
Alla ni andra som kommenterar, jag läser allt med stor glädje! Utan dom så hade bloggandet kännts lite meningslöst.

Ha en fin måndagkväll. Det ska vi!



Kommentarer
Postat av: christina

Hur går det med frk Mira och herr Milton...när hon luktar så där förföriskt gott????Könsmogen...jjojo.....Har ni nån som tar den ena om det blir för jobbigt??





Det är såååå himla roligt att läsa vad som berättas från er point of view, förstår att du gärna vill ha kommentarer, vem vill inte det?????

Men upp till bevis folk att även ni läser om allt det fina som denna lilla familj har och gör....

2011-04-04 @ 20:35:59
Postat av: Lill

herregud! har fästingarna redan börjat attackera :-O

dom finns ju även här numera men sägs inte vara så giftiga? vem vet? Han ser mkt mkt lovande ut Milton men det brukar vara nästintill omöjligt att ställa upp på halkiga innegolv!!! Kramar på er!

2011-04-04 @ 21:43:33
URL: http://www.123minsida.se/roadsend
Postat av: Lill

herregud! har fästingarna redan börjat attackera :-O

dom finns ju även här numera men sägs inte vara så giftiga? vem vet? Han ser mkt mkt lovande ut Milton men det brukar vara nästintill omöjligt att ställa upp på halkiga innegolv!!! Kramar på er!

2011-04-04 @ 21:44:07
URL: http://www.123minsida.se/roadsend
Postat av: sofia w

vad fint ni har det snelly :)

2011-04-04 @ 21:51:51
Postat av: Mor

Usch så äckliga fästingarna är. Nä tacka vet jag mygg och knott. Kramis

2011-04-05 @ 12:11:40
Postat av: tesa

NU vill jag inte komma till götet.. NÄ skojsa bara! :) Klart jag vill komma, jag vill se hur ni har de, live!! Saknar dig redan bruden!

2011-04-05 @ 18:30:10
Postat av: emma kusin

sandra jag ger mig till känna, jag läser din blogg!!

sjukt fin klänning du sytt till i förra blogginlägget! och galet vad duktig du är med huset, du har gjort det jättefint! :)

2011-04-07 @ 07:18:11
URL: http://emmasundstrm.blogspot.com/

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0