Garaget på G

(För er som inte vill läsa om annat än hundarna kan skippa detta inlägg.)

Till villan följde ett rätt stort dubbelgarage.
Nu har Niklas satt igång och börja isolera hela historien.

10 dagar sen.


Nu.

Det kommer bli rätt så trevligt till vintern!





Idag åkte jag iväg till Bäckebol och hittade lite krimskrams som jag tänker visa.

.. till köket då.

Två tavlor som sitter brevid fläkten.


Kakburk.


Och ett fint vinställ.




Jag blir så lycklig när jag tänker på vilket underbart hem vi gett till katten. Ett hem där alltid någon finns tillhands, där han får all den uppmärksamhet han kräver och ett hem där han kan gå och komma precis som han vill.
Jag ser på honom hur bra han mår och det gör mig så glad!










Kommentarer
Postat av: Mor

Bravo Niklas! (Inte bara Sandra som är händig) Verkar bli superfint i garaget.

Kram

2011-05-02 @ 08:29:38

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0