Luftfuktighet 110%

Idag introducerade jag cykeln för Milton. Mira är en van cyklare och hon visade Milton precis hur man skulle göra.
Så med en fallfärdig cykel, en väg som bestod av lera och 125 kg hund i ena handen så gick det som på räls!

På altanen ligger det nu två brun/gråa hundar .. eller ligger och ligger, det önskade jag att dom gjorde. Nä, dom busar på precis som om dom inte gjort något alls idag. ;)



Jag har varit rätt produktiv också. Jag satte upp min nya väggdekor i hallen. (Den som var lite väl dyr.) Men gissa om det var värt det.

Nu har hallen äntligen fått lite liv!

FÖRE


EFTER


Visserligen är detta till en barnrum, men so what? ^^ Jag tyckte det var skitsnyggt!





Mina projekt tar aldrig slut. Idag kände jag att just IDAG ska jag försöka mig på att sy en klänning, från grunden.
Ingen erfarenhet och inga kunskaper. Men hur svårt kunde det vara? Okej, det gick, med det tog mig 5 timmar.

Tyget kostade 100 spänn.






... och den sitter perfekt!


Kostnaden landade på total 120 kr.




Katten har fått lukta på Mira, igår. Fräs, sa han. Men inatt sov både Milton och katta inne i sovrummet. Tålamod och engagemang och tid.

Hundarna har redan lärt sig att inte gå nära katten. Och helt ärligt har dom inte brytt sig om honom.
Nu ska jag sluta blogga och lägga mer tid på träningen -vänjingen-.

Ha en toppenfin helg allihopa!

Tjo!




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Grymt snyggt allt som du pysslar med blir! Du är så himla duktik, händig. Project runway nästa? ;)

2011-04-02 @ 20:10:31
URL: http://ceciliafurstenhoff.blogg.se/
Postat av: Niklas

Fy fan ren ut sagt så duktig du är! Jag förstår inte vart du får all energi ifrån, allt du ger dig på blir verkligen superbra! Är kalasstolt över dig! Puss

2011-04-02 @ 21:18:39
Postat av: tesa

Underbar väggdekor och wunderbar klänning! Du är så duktig! :)

2011-04-03 @ 13:30:36
Postat av: christina

Jag tycker definitivt INTE om människor som kan ALLT...måtte med kunnandet som för mig...Skämt åsido, I admire you...fattar INTE hur det går till att kunna allt/Christina

2011-04-03 @ 15:46:21
Postat av: Mor

ja vad ska man säga...stolt är jag då.Superfin klänning. Jättesött med dekoren i hallen. Synd att det inte var till ett barnrum...;)

kramis

2011-04-04 @ 11:56:59
Postat av: tesa

Haha kan man gilla kommentarer?! Isf gillar jag din Lena! ;)

2011-04-05 @ 18:31:47

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0