Brev från Twaila

Jag saknar oss. ♥

mattes mjuka fingrar genom min päls,

husses trygga, väna röst,

värmen i det hem som blev mitt,

mina hundkompisar, lek och allvar,

bus i skogen, bus runt huset, mitt nya hem,

och sen lugnet en bit från brasans sprakande ljud.

Ni ville så väl,

jag ville så väl,

jag ville allt det goda,

men till slut andades jag i det tomrum som blev över,

när det blev för oroligt i mitt hundhjärta.

Matte och husse.. jag har det bra, jag är så tacksam för min tid

med er, hos er.

Här umgås jag med flera av de hundar som kommit från Addys,

min käre son Gandalf och andra som viftar så bekant på svansen,

och min älskade pappa, Ruben.

Jag glömmer er aldrig, ni finns där i mitt hjärta....

men minns, att nu har jag fått lugn i hjärtat, jag har det bra.

men jag saknar oss.... ♥♥ 

Kvällstankar från, Er för alltid Twaila, från molnet ovan.



Tack Christina

Kommentarer
Postat av: karin ström

Måste bara fråga om det är Twaila från Lillis?

2011-08-23 @ 21:48:05
URL: http://nogg.se/klovertraskarna

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0