Hällregn på Hällsten ;)

Hur många rubriker "regn" finns det egentligen? Nåja, det är regn idag också iaf. En liten lucka hittade jag kl 08 så vi gick till "trollskogen".

Jag älskar skogen här i Svartedalen. Supermysig!






Alla som känner mig väl vet att jag älskar att blogga. Men hur mycket jag än älskar det så börjar tiden vara knapp. Just nu är det många bollar i luften och "alla sidor i boken" ska hinna få min uppmärksamhet.

Bloggandet fortsätter givetvis. Dock kanske jag inte hinner fler än 1-2 inlägg/dag. Men det kan ni väl leva med en stund? ;)

Kram från regniga södra sverige! Until next time. ♥

Kommentarer
Postat av: Lill

det räcker alldeles gott o väl , 1 gg/dag är ju bara det nog kan jag tycka även om jag är väldigt förtjust i din blogg!!! och bilden är alldeles underbar ,liksom trollskogen:)

2011-08-28 @ 11:58:26
URL: http://www.123minsida.se/roadsend
Postat av: christina

vet inte om jag godkänner 1-2 bloggar per dag!!!Du och din blogg har blivit min Aftonbladet och min Express....det du!!!

2011-08-28 @ 15:41:30

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0