Hugedamäjj

Rallylydnad innehåller en hel del grundkuskap. En grundkurs som jag och Milton INTE gått.

Så jag mailade några korta meningar om detta till kursledaren, beskrev Milton som personlighet och sen fick jag ett godkännande på att få gå kursen ändå.

Idag tränade vi lite ute på gården.






Mindre hundar dominerar sporten. Och jag tror absolut jag och Milton kommer lyckas i någon klass. Men faktum är att även om Milton gör allting rätt och snabbt, så kommer det aldrig att bli en lika snabb nedsättning som en liten hund. (Avståndet mellan rumpan och marken avgör ju detta.)
Men hur som haver så kommer vi ha roligt! Och det är ju det som det hela går ut på! :)

Men tänk ändå..

Kommentarer
Postat av: Lill

strunt i tiden! Ni kommer ha kul tillsammans iaf. Viktigast av allt!!! Det såg ju inte så fysiskt jobbigt ut för föraren heller....hmmm...kanske t o m den här gammeltanten kunde fixa detta??!

2011-08-20 @ 15:06:06
URL: http://www.123minsida.se/roadsend

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0