Icket.

Här gick jag runt och trodde Milton skulle vara slö efter gårdagen. Icket.

Imorse när vi gick upp var det SOL! Så det var bara att kasta på sig kläderna och skynda ut!
Vi gick en superhärlig promenad runt om i svartedalen. I skogar, på vägar, på ängar och i vatten.



Mira


Milton


Vilopaus. :)


.. och ett poser-kort måste man ju också få ta!


.. marken är så himla grön och ser så "fluffig" ut. Och faktiskt så är marken här HELT täckt av miljoner klöver.


Nu ska jag skynda mig iväg och hämta min nya telefon. Så nu kommer jag kunna FILMA hundarna i HD-kvalite!!

Ha en toppendag alla läsare! ♥

Kommentarer
Postat av: Monika ,Lucy och lilla Olle..och en liten Gösta :)

Hejsan

Så fint ni bor..så vackra bilder..

Nu vart jag nyfiken..vad är det för en fin och bra telefon du ska hämta?? ..behöver en ny här också..:)bra att få tips då :)

kram

2011-08-31 @ 13:24:53
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Mor

vackert! Kram

2011-08-31 @ 16:02:40
Postat av: christina

vilken tillvaro för hundar och människor!!

2011-09-01 @ 08:07:22

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0