Im back!

Jag är tillbaka och är äntligen fullt frisk. Det känns skönt att börja bloggandet igen!

Det blir lite av en drog. Alltid en kamera i handen och i baktankarna "detta ska jag lägga ut på bloggen".
.. I Love It.

Imorgon är jag ledig och ska spendera dagen med en massa spännande grejer. Och på tisdag ska vi på rallylydnad!!! Gud vare med mig.

Men först ska ni få se detta:

Efter precis tre veckor..


.. står detta klart.

Och om fyra månaders lagring är det Good To Go!



Morgan har varit väldigt skygg sedan dagen han kom till oss. Men nu har vår lilla bråkstake visat trygghet när det var 13 personer här hemma på grillning.




Nu är han så följsam och mysig. Bara massa mys och sover mellan våra huvuden på nätterna.

Jag har kommit att älska honom. ♥




Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0