Sjukling

Jag har varit dålig med uppdateringen, men jag har varit sjuk.

Det senaste nyheterna om Morgan var rätt dåliga. Och nu kan jag bara medge att det går mycket bättre. Han lämnar dock endast sovrummet när han äter, men framåt istället för bakåt är alltid bra!

Hundarna är med Niklas när han jobbar i garaget och imorgon ska vi hitta på något extra kul, om vädret tillåter.

Jag har inte haft ork att fota nåt heller, därför bjuder jag på en snöig film från i vintras. För nu längtar vi väl till vintern? :)


Kommentarer
Postat av: Lill

NÄÄ...sån´t där vill jag inte se när det känns som årets första höstdag..........

2011-08-09 @ 13:02:34
URL: http://www.123minsida.se/roadsend

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0