Värmeslaget

Idag:



Husse fick en puss.


Milton fjantade på..


.. tills ..


.. det blev för varmt och dom svalkade sig på gruset.


Här ser man en tydlig bild på att Milton vuxit förbi Mira-tösen.




Milton poserade fint.


..och Mira gick och la sig på favoritstället.


I veckan ska jag visa hur Jag klipper klorna på mina hundar. Det är ett mycket smart sätt som håller klorna runda och fina och dom kan klippas mindre ofta.
Även ett bra tips till er som har era hundars klor som "slår i" golvet när dom går. Ni vet dom där små klickljuden på ett laminat/parkettgolv.

Hejsålänge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sanslöst stilig grabb ni har i huset!!!;0)

2011-08-01 @ 16:59:03
Postat av: Christina och gänget

hejn då syrran...äntligen får vi gå ombord efter en lååååååång dags väntan....

Vi reser mor syrran Beauty i Umeå.Jag ;Smulan, har på heder och samvete fått lova att uppföra mig snyggt mot henne...jag var visst inte så schysst tídigare, allt enl. matte-Tjingeling

2011-08-01 @ 18:13:55

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0