Where are you?

Svar till Helen:

Nu har det gått 1,5 veckor och Wilson är fortfarande borta. Han är chippad men jag har inte blivit kontaktad av någon.

Min intution säger att något hänt honom men sen har ju konstigare saker hänt än att en katt är borta i flera veckor.

Jag håller tummarn på att han kommer hem snart, jag saknar honom massor! ♥

Jag har hört att folk brukar ringa "spågummor" när deras husdjur försvinner. Det kunde väl kanske vara värt ett försök? Om inte intressant iaf.

Tips, någon?

Kommentarer
Postat av: Sofia

gå in på www.anna-lena.se

hon hjälpte mig att hitta min ring.

På hennes sida kan man läsa några historier

om olika djur som hon hittat.

När jag ringde till henne så kostade det 150 kr

Då fick man ringa så många gånger man behövde.



Vi saknar er :) kraam

2011-08-01 @ 09:03:58
Postat av: Christina och gänget

så ännu en kisse har fått möjligheten att leva till timglaset är tomt.....ni är fantastiska ni två!!!!



Vem vet var Wilson traskat iväg, kanske lycklig i själ och hjärta över, att ha ett hem att återvända till när äventyrslustan lagt sig----

2011-08-01 @ 09:54:57
Postat av: Lill

Katt "gubbar" drar ju gärna iväg på äventyr under sommaren!!! Vi hade en när jag var liten (joo ,jag har oxå varit det;0) ) som alltid försvann på våren och vid första snön satt han alltid på trappen!:-)

2011-08-01 @ 10:12:33
URL: http://123minsida.se/roadsend

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0