Egentid med Mira

Nu när Milton ligger på operationsbordet så passar jag på att ha lite egentid med Mira. Det var ju faktiskt 1,5 år sen sist, när Mille kom in i bilden.

Här har ni morgonen i bilder!

Halt på vägarna hos oss.
"Kommer du, matte?"
"Jaaaaa, jag kommer. Jag ska bara rulla mig här först och smutsa ner väskan."
Oj, HÄR luktade det nåt. Mira sprang fram och åter coh skvätte som en galning.
Matte och hund ♥
En snöfläck upptäcktes och lades i.
Trattkantarellerna såg något frusna ut. ^^
Vilopaus med gofika. Nu hade vi dock inget fika. :'(
Snart hemma igen!
Någonstans på denna promenad lämnade jag ifrån mig ett koppel. (Jag har oftast med ett koppel vart jag än går. Man vet aldrig vad som kan dyka upp mitt i skogen.) Så efter vi återhämtat oss ska vi försöka hitta samma väg vi gick imorse, så att jag slipper köpa ett nytt.
Nu blir det frukost! Hejsvejs ^^

Kommentarer
Postat av: Mor

Sötingar! Kramis

2011-12-07 @ 11:07:18
Postat av: christina

mira har mycke mer vinterpäls än mina,,huuur är detta möjligt



2011-12-07 @ 16:08:46
Postat av: Monika

Egentid försöker jag ge mina .med just dessa promenader..Lucy älskar när hon får det..visar det verkligen med att springa omkring mig och smånafsa mig i händerna..ta kopplet i munnen..:)

2011-12-08 @ 17:54:37

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0