Julloooov!

Jag tog tipset som Lill skrev ang att katter inte gillar att dricka på samma ställe som dom äter.
Så jag flyttade skålen med vatten men han ändå drack inte ur den.

Jag flyttade skålen med vatten utmed hundarnas vattenskål men det dög inte det heller.

Nä, Morgan vill helt enkelt dricka ur den skål som hundarna dricker ur. ^^




Imorgon kommer vi att påbörja resan mot norr. Det ska bli så kul! Mira har inte varit i Arvidsjaur sen förra julen så hon kommer att bli överlycklig. Det är ju inte bara jag som är uppvuxen där.

Vi kommer att åka tåg, Herre min skapare låt det gå vägen!
Djurkupeerna är mycket, mycket små. På en liten yta där upp till 8 hundar ska rymmas, tar en sanktbernhard upp hela platsen. Nu har vi 2 stycken och 6 andra hundar kan komma att åka med. ^^
Och på det hela så kom Miras löp IDAG, haha.

.. Och inte är det bara vi som ska dra packning. Även Milton kommer att bära en väska.


Som innehåller Miras mat för 1 vecka. (Mira äter veterinärfoder pga njurarna.)




Detta kortet tog precis nyss.
.. och Ja, det är två åsnor som är ute på safari hos en av grannarna.


Med det sagt så sticker vi iväg till kungälv på promenad med vovvarna!


Kommentarer
Postat av: christina

Välkomna till härligheten!!!!

2011-12-18 @ 16:35:17
Postat av: Erica

Vad gjorde åsnorna där, !? =)

2011-12-18 @ 22:46:51
URL: http://hundarnahansson.blogg.se/
Postat av: Mor

Jösses åsnor!?

2011-12-19 @ 08:50:11

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0