Arvidsjaur

Tågresan gick bra! Det var lite trångt och tågen var försenade som tusan, men resan gick bra. :)

På centralen i göteborg.


Vi fick ingen hundkupe på tågen. Dom låg mitt i gången så folk kom inte förbi. Då fick dom sitta lite på säterna. ^^






Väl framme var det ren och skär lycka. Speciellt för Mira. Tänk att träffa alla de människor och hundar man växt upp med, få leka i snön och springa på de orörda markerna, sparka.

.. och för våran del då? Jo, för mig är det oerhört roligt att komma tillbaka till rötterna och Niklas njuter han också, av snön, välbekanta ansikten, lugnet och såklart skoterkörningen.

Jag missade dock att ta med mig kamerakabeln. Så från systemkameran till datorn vi fixat, får vi inte över några bilder, tyvärr.
Men när vi kommer hem till göteborg igen, ja då ska alla bilder upp på bloggen!!



Kommentarer
Postat av: Lill

:-) Ja det där känner jag igen... När jag hämtade Ruben i Stockholm var jag tvungen ha han på sätet heeeela vägen upp...fanns ingen lats alls för honom!Men det är en resa jag alltid kommer att minnas iaf.:-)

2011-12-21 @ 22:09:56
URL: http://www.123minsida.se/roadsend
Postat av: Mor

Här är det oxå ren och skär lycka av att få ha dej och Niklas hos oss i några dagar iaf.Kramis

2011-12-22 @ 09:12:01
Postat av: christina

Underbart är kort....tyvärr...så njuuut!!!

2011-12-22 @ 21:16:36

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0