Visste du att du blivit.. kastrerad?

Tratten har inte varit på en enda gång sen i onsdags. Han tvättar inte såret och är inte ens nyfiken på det.

Han är pigg, glad och PRECIS som vanligt. Han har mycket bus i kroppen (vilket vi får hålla igen på) och när han sätter sig ner så låter det som om någon släpper en 100kg sten på golvet. Hade jag opererat bort mina pungkulor hade jag satt mig ner försiktigt. Nä, det bryr inte honom något.

Med andra ord så är allt bra. Vi försöker hålla oss inne och bara ta långsamma och lugna promenader. Och tack för det, det spöregnar nämligen varenda dag!
.. och tack för tipsen om den där andra tratten. Det är kanon att ha i bakhuvudet tills den dagen en sån kan behövas! :)

Kommentarer
Postat av: christina

Den tratten som bara liger nu, den kan man nära på skicka emellan sig...frakt, javisst, men vad kostar den???Multum...

Härligt med killen...inga kulor i grenen i år då...

2011-12-09 @ 14:53:45
Postat av: Niklas

Hahahahahaha Christina du är la för go! -"inga kulor i grenen..."

2011-12-09 @ 15:01:05
Postat av: christina

En annan fräckis Sandra......

vad är det för likhet mellan en färgad man och en julgran??????



Joo, båda har färgade kulor i grenen...haha

2011-12-11 @ 09:02:28

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0