Been..

.. sick. Ja, så det har inte legat någon vikt att sitta vid datorn direkt.

Men sen sist så har det inte hänt så mycket. Jag har promenerat mera med hundarna på senaste, i koppel. Hundskrällerna får ju inte glömma hur man gör! ;)

Miras foder från i/d ligger nu 50/50 med njurfodret och änsålänge funkar det toppen. Men tanke på att detta är vår "sista chans" om hon ska kunna äta njurfoder. Så vi har spätt ut fodret med 1/2 dl varje vecka. Jag sitter bara och är orolig över hur hon kommer funka på detta. Det är ett bra foder, men när kroppen arbetar så pass mycket och behöver protein, var tar hon bränslet ifrån när det knappt finns något protein i detta?

Milton växer. Vi har inte vägt honom på senaste pga batteriet i vågen var mer än svåråtkomligt.

Inte har jag heller orkat fota något. Det blir en annan gång. Som så många läsare säger "Det ska vara roligt för dig att blogga, inte kännas som en plikt."

Dagen spenderas ute i idag. Vi började med en liten bilfärd till ICA och efter det så har jag börjat rensa gården från ris och kvistar och träd (som dom förra ägarna tyckte skulle slängas mitt på tomten). Hundarna sprang runt och skulle "hälpa" mig att bära hela tiden.

Det är vårväder ute idag. Solen skiner och det är varmt och mysigt ute. Nästan så man skulle satt sig i solen och jobba på brännan.

Imorse fick vi även besök att en liten vovve som jag tror tillhör en av grannarna. Spanieln springer runt på våran tomt och hundarna blir som galna varenda gång. Så jag släppte ut Milton och han försökte desperat få igång den att busa, men misslyckades återigen.

Nu ligger dom på altanen och solar. Mysdag idag! :)

Kommentarer
Postat av: mor

Verkar som om ni har vår redan. Här är det ca 10 grader och det snöar.Kramis

2011-02-03 @ 21:30:23
Postat av: syrrorna

Vi skidrar med husse varje dag, det är nog det bästa som finns......Ska åka till kusten imorgon,koppeltvång, men godofter så att ögonen rullar i huvudet och mattes märgben....om hon nu kommit ihåg att köpa....Än så är det långt till vår, men den kommer säkert...kram till er från oss

2011-02-04 @ 17:50:48

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0