Lämnad.

En härlig "snö"-promenad (om det nu får kallas så) i skogen runtom där vi bor.

På väg iväg.


Ett rådjur där till vänster. Och till höger på bilden bor vårt spöke. (Casper, som skylten säger.)






"Min matte är en jägare. Hon lyckas ALLTID hitta en massa gott i skogen. När jag hör "oh, titta vad jag hitta", då kommer jag med ilfart, oavsett vart jag befinner mig i skogen. Konstigt bara att jag aldrig hittar något själv. //Milton








Spanar'n.


-Ånej, vart tog Sara vägen?




- Jag önskar att jag var en spets. Då hade jag minsann haft en perfekt svans!




Drickespaus.




Imorse körde jag och lämnade Sara på terminalen. M&M fick följa bara för att få träffa lite folk och se nåt annat än djur, skog och snö.




.. och folk hälsade.


Hejdå lillasyster. Tack för denna vecka!










Kommentarer
Postat av: sara

snygg ja va då....

2011-02-15 @ 14:19:53
Postat av: christina

Snyft,snyft!!!!!Allting har en ände,korven har två....

2011-02-15 @ 16:59:22
Postat av: Jess

Härligt å se att någon tar till vara på snön. En annan går bara och gnäller:P

2011-02-16 @ 23:57:46
URL: http://shugis.blogg.se/
Postat av: Mor

Oj vad mycke snö ni har fortfarande. Här är det bara -25 idag. Konstigt att man tycker att -20,-25 grader är "varmt". Vi hade ju tidigare i veckan -33-37. Kram till er alla! <3

2011-02-17 @ 11:22:12

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0