Lördagmorgon med mina lurvtussar

Ja, updatesen har ju varit på sparlåga. Men Sara är ju här och man vill ju ta vara på tiden tillsammans.
Just nu sover hon, därför passar jag på att blogga. ;)

I onsdags var vi iväg en sväng till stan och tog med vovvarna. Tyvärr orkade jag inte ta med mig en stor, klumpig systemkamera så inga bilder från den turen.
Så sprang vi in på djuraffärn och passade på att väga dem.

Milton ligger idag på 47 kg.
Mira har ökat 2 kg sen i julas och ligger på 66 kg.



Här kommer lite bilder från tidigare i veckan.

Väcker moster Sara.


En kelsjuk Milton.


Shit, det är först när jag ser bilder på båda oss tillsammans, som jag ser hur stor han blivit!


SötMira.


Lyxmiddag i västra götaland!


Mys..


.. och mera mys.




Just nu:
Det är lördagmorgon, Niklas är i hemvärnet i helgen, Sara sover men vi har det så mysigt. ♥

Börjar dagen med morgonlek och sen morgonmotion.

Mira tittar över gården och ser till så allt står rätt till.


Posering för matte.




Det är superfint väder idag och jag vet att det inte kommer spenderas många minuter inne.










Haha, denna bild får ni en Closeup på.




.. och efter en fartfylld morgon och sedan frukost, vad passar då bättre än detta?






Kommentarer
Postat av: The twiste sisters..

Hörru Mira, det tyx inte gå nån nöd på dig...en buskompis som alltid är utryckningsklar, vad mer kan du önska?????



Så fint ni bor och så fint ni har det. Husse sa att han ska skicka en personlig inbjudan till dig att komma på kollo till Tärendö......Tror ALDRIG att han glömmer DIG......ta med dig Mille och kom till de djupa skogarna, renlortarna, skidspåren och isturerna.......DET vore RIKTIGT kul!!!!!

Kommer ni uppåt till påsk????

2011-02-12 @ 17:57:51
Postat av: mor

Åh så härligt för hundarna med en sån stor gård att busa på. Oj vad stor Milton kommer att bli. Kram

2011-02-12 @ 20:06:04
Postat av: Mira

Ja, Tärendö var allt ett riktigt paradis minsann! Jag kommer gärna och hälsar på en dag, då tar jag med mid valpen också!

Till påsken vet vi inte riktigt vad som händer. Matte säger att hon är så less på att köra 140 mil fram och tillbaka. Det lutar mot ett nej just nu, men fort kan det ändras! :)



Tass /Mira

2011-02-13 @ 12:57:20

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0