Myshelg! ala syrran

I helgen har Sandra jobbat och Niklas har varit iväg på skytte utbildning. Rätt intressant ändå hur avancerat det kan vara med prickskyttet.
Då när dem har varit borta har hundarna och jag mest haft det mysigt, sett på film, ätit såklart och varit ute å busat i snön =)
Sammanfattning av vecka som varit är:
Riktigt Kul och mysig!
Att en 20åring, plus 110 kg sanktbernards inte riktigt ryms så bra i en 90 cm säng.
Att de bor i ett jätte fint hus mitt uti ingenstans.
Att det faktiskt fanns grannar här.
Insett Mira är besatt av mig:P
Att vädret kan skifta ganska rejält här nere.
Att Sandra behöver äta mer fläskpalt.
Att jag inte vill tillbaka till snön och kylan.
Att jag saknar mina goa vänner och min egen säng.
Att jag måste börja träna.
Att mitt unga utseende kan förstärkas med papiljotter elr va de nu het ^^
Att Lasse Kroner inte befann sig i Göteborg under helgen då vi såg han på tåg stationen =)
J
Just nu ser vi Rose Red av Stephen King och på tisdag åker ja hem igen =)
CIAO!


Kommentarer
Postat av: Mor

Pippilotter heter det(tror jag)...papiljotter är hårrullar...

Välkommen hem Sara! Vi har -33 grader kallt idag.

Saknar er alla!

Kramis

2011-02-14 @ 07:58:31
Postat av: the twisted sisters

-33,rena blidan...- 35,6 här...så vad ska du hem och göra Sara????

Så mysigt ni har det i sängen, men sätt ihop bägge sängarna för att få lite svängrum vetja!!!!

De är för goa dessa hundar, men vänta när det blir lerigt och annat...DÅ längtar man INTE efter björnspår på de vita lakanen...men DÅ är det för sent att sätta STOPP!!!!

2011-02-14 @ 10:54:44

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0