Hallen, CHECK. Gästrum, CHECK.

Direkt efter vi kommit hem från ca 40 timmars bilresande och ett miljöombyte så var det dags att sätta igång arbetet igen. Hallen står nu klar OCH gästrummet.

Hall, FÖRE




Det blev trots allt ett klickgolv här. Vi hittade ett mycket slitstarkt golv och vi la en speciell försegling i alla skarvar.

Hall, EFTER




Vi höll på till klockan 02.00 på natten. Mysigt ;)

Sen kämpade vi vidare med inredningen i gästrummet, nöjda och belåtna blev vi.

Gästrum, FÖRE




Gästrum, EFTER




Inredningen blev grön, Tesa som hade beställt den färgen (jag hoppas det blev rätt nyans av grön).
Modern inredning och så strävade jag efter lite "hotell"-känsla. Och bra förvaring till gästerna att lägga sina grejer i.



Kommentarer
Postat av: tesa

Så fiint ni har gjort!! Nu vill jag bara komma och hälsa på :) Ser ut som på ett hotell ju ;) Tjusigt som fan!

2011-01-02 @ 23:29:19
Postat av: christina

MEN........så underbart fint, så harmoniskt i färg och form!!!!!Där, i sängen, kan jag trivas toppenbra.....Duktiga är ni som 17

2011-01-03 @ 10:10:01
Postat av: Mor

Åh så vackert..ja du vet ju att grönt är min favoritfärg..så där kommer jag att sova gott. :)Kram

2011-01-03 @ 13:14:58
Postat av: Lill

Jag älskar oxå grönt:-) det där rummet kan ni ta betalt för att få sova i:-) Kramen

2011-01-03 @ 15:06:50
URL: http://www.123minsida.se/roadsend

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0