Pippi och skurken

Det har uteblivit med uppdatering några dagar men jag har varit tvungen att hoppa in i veckan för att jobba, för en som varit sjuk.

Men nu är jag igång igen!

Handlerkursen är bokad och betald och mannen som ska hålla i detta heter Nicklas Eriksson och har en kennel som heter Qirmizi. Någon som känner igen detta?
Jag hoppas det kommer vara lärorikt. Det är min första handlerkurs, spännande! På lördag.

Dagens bilder.



"Klockan är bara 9.00. Inte än.. Snälla..."


"10 minuter till.."




"Får man komma in och lägga sig igen, eller?"


Sen har vi fått två nya grannar. Pippi och skurken:




Jag tänkte visa köket på bild idag också. Jag tycker inte om köket alls. Jag vet precis hur jag skulle vilja ha det. Meeeen min kära sambo säger NEJ, du får inte göra om något. Så det är väl bara att lyda.... ?




Kommentarer
Postat av: Niklas

Det skall ICKE göras om nåt kök! Ledsen, men du får nog bara ta och fokusera din skaparenergi på något annat i huset! ;)

2011-01-27 @ 12:41:59
Postat av: Lill

Snart blir det barmark och du kan skapa utomhus på den jättestora tomten:-)Kramis

2011-01-27 @ 21:32:09
URL: http://www.123minsida.se/roadsend
Postat av: Lillemor

Ne jag håller med Niklas, inte fan behöver ni göra om nå kök...Ett ekkök är väl för 17 inte fy skam? Nä lilla fröken, hejda sej lite nu ;) kraaaam

2011-01-28 @ 13:15:15
URL: http://www.magicbravehearts.se
Postat av: Mor

Go Sandra Go!! ;)

2011-01-28 @ 14:27:13

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0