Mira bloggar

Ja, det snöar en hel del, kan man säga och matte och husse skottar en massa. Dom ser less ut. 

Gårdagen bjöd på massa olika aktiviteter, matte bakade och jag och Milton busade typ hela dagen.

Här kommer några bilder från igår.

Nu ska du få, valpusling.




Nu så ska jag fälla dig!


Oh, herregud vilka vassa tänder, hjälp!




Försök INTE smita undan nu.




Woho, titta vad jag hitta!


Den får du Aldrig.






NEEEJ!


Matte.... Milton tog min boll..


"Posera" sa matte.




Ja, rätt snygga är vi faktiskt.


Tur att man inte är valp, då slipper man KANSKE sånt här.


Det var allt för den här gången. Nu ska jag ut igen och lägga mig i snön. Det snöar ju!

//Tass Mira

Kommentarer
Postat av: smulanTiffLoppan

jaa, dessa läppstiftade mattar,huvvaligen......



Men sååååå fina ni är,små vänner ,tycker "gudmor" i Tärendö

2011-01-05 @ 18:53:42

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0