Ånly Law!

Jag har världens bästa och mysigaste hundar. Vad vore jag utan dem? Jag talar för husse med, jag vet att han känner likadant.

Vi har varit ute på en långpromenad i solskenet. Jättehärligt! Snön tinar bort sakta, men det är fin skare iallafall.

Bilder ska ni givetvis få också!

Börjar med lite posering.




Hur snygga är dom inte!?


Det är synd att bilderna blir så små på bloggen. Det är verkligen superduper kvalité på korten och dom är jättestora.

"Efter poseringen fick vi äntligen busa!"







Herregud vad fart det finns i valpen. Inga gränser där inte. Dock ligger han mest på backen. :)

.... ja, men denna bild måste ju få en "closeup".























.. denna får också en closeup.






Busandet började så småningom att atva i fart med att orken tog slut. Då gick vi hem!




På söndag blir det kanske en Handlerkurs med Milton. OM dom hade platser kvar. Hoppas ;) !

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Lill

Häääärliga bilder <3 blir så glad när jag ser hur underbart dom har det med er och varandra :-))) Kramar

2011-01-24 @ 15:23:13
URL: http://www.123minsida.se/roadsend
Postat av: christina

dom är då för goa, men visst sr det ut som om Mille är rabiessmittad närbild, med hela garnityret blottat???

Bilderna av era kärlekar är sagolika......

Det ser ut som om det våras i era trakter,jag har plurrat på isen med skorna i flödvatten..plurrplurr....plask och slask under den vita snön.... Kramelikram från gänget

2011-01-24 @ 16:58:51

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0