Vart i hela världen..

.. har snön tagit vägen?

6 januari 2011


18 januari 2011


Idag hade jag nog helst bara legat i soffan och gjort ingenting. Jag jobbade trots allt fre-mån. Men nä, ligger jag på soffan blir det inget gjort. Så idag ska jag måla.
Det blir så småningom att byta ut ytterdörren till en vit dörr och innan dess så målar jag karmarna bara för att få det liiiite mer ihophängande.




Idag tänkte jag rensa lite i allt ris vi har på delar av gården men gav snabbt upp det projektet. Istället blev det bus med hundarna. Mycket roligare!




Den lilla bäcken som rinner genom tomten.






Iväg på en upptäcksfärd.


Snyggingen.


Två trötta hundar sover just nu. Milton inne, Mira ute.

Dags för mig att ta tag i penseln då!

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bor ni i drömriket????? Egen bäck, egen skog, eget hus......tänk så rika ni är med era 4-benta i denna miljö....

2011-01-18 @ 15:42:50
Postat av: Lena

Lillkillen börjar allt bli stor

2011-01-18 @ 16:38:38
URL: http://www.gyllenfjellskennel.se

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0