Äntligen Twaila!

Hon har varit i sin egna lilla värld och inte brytt sig om saker och ting runtom.
Träning har inte varit ett alternativ och inte ens kommandot sitt vill hon tillämpa, även fast hon kan det.

Idag blev en helomvändning. Hon har visat tecken på intresse i en vecka och nu har det verkligen tagit fart.
Hon söker sig till mig och vill bli omklappad. Hon kryper upp i knät lugnt och sansat, tar ögonkontakt och vill bli ompysslad. Äntligen!! Detta har jag väntat på.

Hon visar tillgivenhet och följer minsta vink på träningen, med rätt attityd och utan stress.


Så efter lite sökträning så tränade vi på att vara i den roliga hundgården där det händer en massa skoj. Man får strips, man får leka och främst av allt så får man mysa i stora mängder!





Och här är ett kort på startlinjen inför träningen.

Som för övrigt gick jättebra. :)



Det är så kul när jag blir kontaktad och får fina kommentarer av er. Det gör verkligen min dag! Tack ♥

Kommentarer
Postat av: Lill

Å din blogg gör en stor del av min dag!!!:-) Hundgården blir sanslöst fin :-))Kramar

2011-07-01 @ 20:19:15
URL: http://www.123minsida.se/roadsend
Postat av: Christina och gänget

Äras dem som äras bör, rosas dem som rosas bör!!!!

En "olycklig" sanktis mindre är en lycklig sanktis mer......Blir så glad över vad du /ni visar oss läsare på. Hur ni tror på denna tjej ,har tid att satsa på henne och NU, idag, på rosornas dag, får ni resultatet!!!Grattis till denna stora framgång!!!

2011-07-02 @ 17:23:29
Postat av: Anette Johnsson

Det är oerhört kul att läsa din blogg,vilka framsteg du gör med Twaila !

Och vilken fin hundgård de får vovvarna.

Ha en riktigt skön lördagskväll !!

Kram Anette...

2011-07-02 @ 20:29:03
URL: http://chabasses.bloggplatsen.se
Postat av: Mor

Du är så duktig. Mamma stolt igen! Kram

2011-07-03 @ 00:12:54

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0