Band

Igår när vi hämtade Milton så hade allt gått jättebra. Han är en enormt snäll hund och lugnet ska vi inte ens tala om. :)

Mira och Twaila låg i hundgården på altanen på en stor filt, tillsammans, sida vid sida. Härligt att se att dom börjar banda med varandra nu.



Imorse blev det hallonplockning medans alla andra låg och sov, sen gick vi en härlig skogspromenad.
Först gick jag, Milton och Twaila. Mira låg fortfarande och sov och ville inte följa med.

Twaila var ovanligt morgonpigg idag och var redan ute och tittade på ägorna.


Hallonplockning.


Och fick jag ha hallonen för mig själv, så skulle jag ha massor. Men den där Milton går och äter upp varenda ett han ser.




Twaila låg bara brevid och hade det mysigt..


.. tills hon också insåg att hallon var ju jättegott!


Väl hemma igen var det full fart!




Och snart var det dags för frukost!




Efter många om och men, kom Mira äntligen ut.


"Men matte, måste vi? Vet du hur trött jag är?"





Bergsklättring skulle hon prova på.


Men fick vända och hitta en annan väg.


Sen var det hemmåt för frukost!


Idag kommer hundarna få vara med husse hela dagen, då jag ska leka guide i stan.

Så han får slänga upp en uppdatering senare idag.

Kram!

Kommentarer

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0