Morgan är Nyheten

En ny möjlighet, en ny plats öppnade sig.
Och nu har denna 15-åriga katt fått en ny chans i livet.

Morgans matte hade ingen möjlighet att ha kvar sin kära kissemisse. Och istället för sprutan så tog vi Morgan till vårt hem i Kode. Här kommer du få allt du kan önska dig!

Han har bara varit här några timmar och han verkar vara en superfin och snäll katt.

Efter att ha legat under badkaret fram tills nu så har han faktiskt flyttat plats till under sängen.


"Hm, ska jag verkligen våga mig ut?"


"Jag gör ett försök."


"Nä, jag är inte riktigt redo än."



Massor med mat har han varit från och ätit, men lite osäker ännu såklart.
Men jag ser på honom att han kommer att anpassa sig snabbt. :)

Tack för möjligheten att ge denna katt ett nytt hem! ♥

Kommentarer
Postat av: Helon

Har wilson kommit hem då?

2011-07-31 @ 21:03:41
URL: http://mini.blogg.se/
Postat av: Jessica

Åh va roligt att se lille morgan hos er:D

2011-07-31 @ 21:11:12
Postat av: Christina och gänget

En gång djurvän, alltid djurvän-----

Arr återigen rädda en kissemiss och få den följsam och fin....

Kram till er 3 från oss/Christina

2011-08-01 @ 09:57:15
Postat av: Lotta

Där är han ju den lilla gubben :)

Hoppas att resan gick bra! Jag är verkligen evigt tacksam för att ni ville hjälpa till och ge honom en chans till! Känns jättebra att få kunna följa honom här också! Ha det så bra nu! Klappa honom gärna från mig :) Kram från Lotta

2011-08-01 @ 10:49:30
URL: http://intresseutlopp.blogspot.com/

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0