Borta bra

Äntligen hemma. Det finns inte bättre ställe än hemma!

Helgen har varit behövlig. Sorgen man bär på blir lättare och vi har haft det kul tillsammans med M&M.

Framme!


Mira och Milton fick en ny förare. ;)


Linus och Milton.




Vi badade i 21+gradigt vatten!!


Mira fick "rädda" mig några gånger.


Vilket som gjorde överraskande bra.


Men Milton var tveksam.


Och tycke inte det var speciellt kul.


Efter många om och men så var det plötsligt skoj! ^^






Såhär snygg sim-min har han.


Trötta hundar som ligger i skuggan och sover efter två omgångar badning.


Sen fiskade vi såklart.


Trots att det var allra första gången för Milton att kliva i/sitta i en båt så gick det galant.
Tackar Mira för det.


Pigga och nyfikna till en början..




.. tills..


.. dom båda slockande.




Och för er intresserade så var fisket lika dåligt denna gång.


Men jag vann iaf, vilket är huvudsaken. ;)


"Men Mira, ska du verkligen äta allt det där själv?"


Sen bar det hemmåt och två mycket trötta hundar har vi idag.




Nyheten jag pratade om igår för ni reda på ikväll! Hejsålänge. ♥





Kommentarer
Postat av: Christina och gänget

If dreams can come true , så har jag drömt om VAD som ska ske.....återstår att jämföra mitt drömresultat med vad ni har tänkt....



För stänger Gud ett fönster, sannerligen att han öppnar en dörr...en port rent av,,,,

2011-07-31 @ 16:56:44

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0