Semesterdag fyra

Nä, nu har vi gjort lite på flera dagar. Nu tar vi på oss arbetarhandskarna och kör igång!

All denna ved som aldrig tar slut.


Mira försöker mysa..


.. vilket hon kunde glömma.


Sen var det dags att vara passiva.
Milton och Twaila. (Titta noga bakom vedklyven så ser ni henne.)


Och Mira lägger sig så sött på det svala garagegolvet.


Och nu får jag springa ut och fortsätta!

Semestern ger oss ett gyllene tillfälle att hinna göra så mycket vi hinner.
Hur är det med er? Ska det tas lugnt på semstern eller ska det arbetas? ;)

Kommentarer
Postat av: Monika ,Lucy och lilla Olle..och snart en liten Gösta

Ni hade lite att hugga i ser jag på trädhögen..gott till vintern iallafall...ja många arbetar hela semestern ingen vila och ingen rast fast det heter semester:)...Jag ska bara gosa med hundar och med min nya söta valp Gösta..<3..hela min semester,klippa gräset är ju ett måste förstårs..:)måla ute förrådet,hmhm det hänger på Gösta det..:))

kram



2011-07-21 @ 16:51:54
URL: http://extraedition.cybersite.se

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0