Skogspromenad med Husse!

Nu är det Niklas som skriver, Sandra är och visar Lena och Per hur man shoppar i stan. Så då passade jag på och tog med mig hundarna ut på en rejäl skogstur!


Först var det så mycket energi i dom "små" liven så att dom var tvugna att busa av sig i nästan en halvtimme!



Jag tyckte att dom hade busat tillräckligt och fick dom till att posera fint för kameran, men vänta vad var det jag såg bakom mig i sänkan??


JO DE VA KANTARELLER!



Och det blev bara mer och mer, tillslut var både keps och bajspåse fylld. Och hundarna flåsade som aldrig för så det var dags att bege sig hemmåt igen.


En liten pausbild med alla kantareller


Det blev en hel del!


Nu är det ett gäng trötta hundar som ligger i hundgården och tar igen sig!



//Husse



Kommentarer
Postat av: Felicia

Fina hundar! ;)



//Felicia

www.godofthunder.blogg.se

www.chihuahuabloggen.blogg.se

2011-07-19 @ 16:25:03
Postat av: Lill

Det är det som man kallar att "slå två flugor i en smäll" eller var det "göra två flugor på smällen"? Nåväl det ser smarrigt gott ut iaff.För övrigt håller jag med ovanstående ;)

2011-07-19 @ 16:59:10
URL: http://www.123minsida.se/roadsend
Postat av: Monika ,Lucy och lilla Olle..och snart en liten Gösta

Härlig svamptur det vart..fina bilder..lite avensjuk allt över svampen.:)

2011-07-19 @ 19:21:19
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: christina

Kantarellhundar KAN det ju bli av dem.....Vilket fynd och vilken upplevelse, bus i skogen och kantareller hatten...



Hundarna kan ju lära sig göra rätt för maten....

2011-07-20 @ 09:53:59

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0