Socialträning med Mille

Jag vet inte vem som är mest trött, jag eller Milton. Jag hade det, men tappade stadstempot när vi flyttade hit.

Det var en spännande promenad genom Kungälv. Massa omklappningar och gullegull i vanlig ordning, men det kom också fram en man och bad om att få Milton. Envis var han också, och ville mer än nåt annat gå iväg med min lilla prins. Haha, kunde han glömma!

Många intryck.








Han skötte sig utmärkt hela tiden och det var underbart att spendera förmiddagen med honom. ♥




Kommentarer
Postat av: Niklas

Tur att du höll hårt i kopplet så inte gubben fick han!

2011-07-07 @ 13:12:55
Postat av: Lill

Rackarns farbröder...dom kan man inte lita på...;0)

2011-07-07 @ 14:38:51
URL: http://www.123minsida.se/roadsend
Postat av: Mor

Var det mannen som tog kortet på dig och Milton? Kramis

2011-07-07 @ 15:02:26
Postat av: Sandra

Nej, verkligen inte. Gammgubbar asså..



Haha, nej mor. Jag tar alla kort själv. Jag satte upp kameran på ett biltak vettö ;)

2011-07-07 @ 15:57:46

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0