Sommar på högsta nivå

Vilken underbar dag!!

Twaila var på plats..


.. och tyckte gräsmattan blev fint klippt.


Mira har världens gladaste humör idag och var lycklig över att husse klappade om henne.


En puss fick hon också!


Den där Mira, hon tar minsann långa kliv.




Nä, dags för vila.




Det var hundarnas lycka. Min lycka idag var att upptäcka att Detta träd, som blommade vitt, ni minns ..


.. visade sig vara ett äppelträd!


Sammanfattningsvis så har det varit en varm dag med massa dreggel och en massa skoj! ♥

Kommentarer
Postat av: Monika ,Lucy och lilla Olle..

Härliga bilder,snygg gräsmatta..blir gott med äppelkaka sedan när äpplen har mognat...)

kram

2011-07-09 @ 18:10:52
URL: http://extraedition.cybersite.se
Postat av: Lillemor

Härliga bilder, Som vanligt ;) men du, är de där Kodes outfit du har på dej? har jag aldrig sett iaf ;) schnygggooo ;)

2011-07-09 @ 20:53:13
Postat av: Sandra

Tack Monika och Lillis!



Haha, Lillemor! Tycker du det är nåt fel på mitt val av arbetskläder eller?! ;D ;D

Du vet, instoppade byxor + höga skor = inga fästingar på benen. ;)

2011-07-09 @ 21:08:29
URL: http://sanktismira.blogg.se/
Postat av: Cecilia F

Hellyyy! Jag har planer på att virka och sticka allt. Men som du vet så tar de ju sin lilla tid.. Dom veckorna jag är i Sverige nu så kommer jag sticka raggsockar så jag får dom flesta färgerna, enfärgade bara!



Håller på att virka en mormorsrutefilt i Alanya, vit, lila och grön, och så har jag ju redan virkat en mormorsrutefilt. Idéerna är många! Och blir så glad då jag ser att du är så himla kreativ!!!!! Allt blir så bra, allt du gör!



Alltid roligt att gå in på bloggen och se uppdateringarna och alla bilder.



Kram! Hälsa alla!

2011-07-10 @ 14:36:26
URL: http://ceciliafurstenhoff.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Alltså Sandra...enda kommentaren jag kan SKRIVA är: Allt klär en skönhet ;) <3

2011-07-11 @ 14:52:44
URL: http://www.magicbravehearts.se

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0