At last

Sen sist så har värmen fortsatt. Sol eller ingen sol, kvaft i luften nanting! Twaila och Milton gjorde Mira sällskap nere i källaren rätt många gånger. Och hade inte vi så mycket att göra så hade vi gärna lagt oss där själva.

Hundbygget går bra, men gudars vilket projekt det blev. Från början skulle det upp en hundgård och någonstans där dom kunde gå in vid regn eller snö.
- Men nu ska det sättas tak och vi ska bygga en egen terass/altan i trall på 18 kvm åt dom. Så det kommer finnas en "ute"-del och även en "inne"-del. Det kommer bli lyx, minst sagt, haha.




Milton växer och växer. Han är inte så hög i manken men lång kropp och bred över bröstet. På fredag ska vi väga honom.

Mira är så morgontrött och ville knappast gå ut imorse på någon promenad.




Wilson är nog den enda som njuter i denna värmebölja och vill vara ute hela tiden.




Här kommer en film. Mira ska alltid åka på släpet när Niklas kör runt med det. Lathund?
Denna gång ville Milton också prova.



Och efter en lång arbetsdag får man allt ta sig en liten rackare.




Kommentarer
Postat av: christina

Din blogg mig krafterna tillbaka, en efter en, även om många går åt när jag ska duscha.Din blogg Sandra skänker mig själslig frid, ger mig hoppet tillbaka om att orka , med Lillemors hjälp, visa Vacker-Loppan och Smulan på utställning.

Din blogg är ett harmlöst uppåt-tjack ien trött kropp,

tack för all den kärlek som den utstrålar runt kissen och era hundar samt er två...tack!!!

2011-06-10 @ 16:01:13

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0