Min bästa vän!

.. är här på besök i en hel vecka! Det är ju lycka på högsta nivå.


Så det är full rulle och ni får bilderna här:


Se och häpna. Wilson myser med en främling!

Hallå Milton?


Drog 10 stycken fästingar på Twailas huvud. Vaf*n, Fixodida?

Ut igen och arbeta med hundgården när Niklas kom hem.

Hundarna misstrivdes verkligen inte där inne.



"Oh, nej. Kom inte och stör mig när jag ligger så skönt!"



Sen kom kvällen..

.. och vi gjorde ett sista ryck innan vi gick in!

More to come soon. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mor

Så kul för dig att Tesa är å hälsar på. Men hur går det med allt hundhår och Tesa...

Så konstigt att ni har mörkt på kvällarna. Här är det ju nu ljust dygnet runt. :) Krama alla från mig!

2011-06-15 @ 11:39:18
Postat av: christina

Säger som din mamma....så underligt med dessa mörka kvällar, nu, när ljuset flödar i norr....Duktig är Niklas...är han OXÅ tusenkonstnär??????

2011-06-15 @ 17:04:20
Postat av: Nicolayhilde

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2011-09-09 @ 07:08:25
URL: http://nicolayhilde.blogspoo.com

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0