Mörn mörn!

Nu är det måndag och jag är ledig, så jag har massa tid att bara spendera med hundarna igen!

Här kommer tidiga morgonbilder.

Milton undrar varför vi måste gå ut så tidigt.


Mira var ovanligt pigg och var redan ute.


Twaila springer gärna iväg och försvinner till skogs. Därför spenderade vi morgonen med att träna "Gårsdgränsen".  .. och det gick jättebra!


Mamma och son. Efter träningen gick vi på promenad. Milton börjar bli stor!


Tillbaka igen så vill Wilson ha frukost.

Och vilka glädjande nyheter jag fick ang. honom i helgen. Ingen får röra Wilson, han ryggar tillbaka och springer iväg och gömmer sig så fort han ser någon röra sig. Sen kommer han aldrig in igen förens gästerna har åkt för länge, längesen. 
Niklas hade en killkompis på besök i helgen och Wilson hade kommit in och legat i hans knä, myst och spunnit. Och det gör mig så himla glad. Ett stort framsteg för lilla kissenmissen!



Hejsvejs :)

Kommentarer
Postat av: christina

Jag säger bara......paradiset på jorden hos djurvänner som ni......BARA DET INTE BLIR EN RIKSANGELÄGENHET,SÅ ATT NI FÅR ORMAR OCH ANNAT UPPHITTAT, ÖVERBLIVET/ÖVERGIVET......

underbart,underbart att epidemin som startade hos oss för och med Mira nått ända ner till Kode

2011-06-13 @ 10:11:47

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0