pengar

Ja, tänk om man hade mer av dom.

Sakta har jag nu börjat med hallen. Igår beställde jag en väggdekoration som kostade alldeles för mycket. Jag skäms nästan lite så jag berättar inte priset. Men förhoppningsvis kommer det vara värt det. Det föreställer iallafall ett träd som kallas för fantasiträd så alla regnbågens färger är med.
Den mäter 1,7m*1,6m och ska sitta på dörrarna till garderoberna här i hallen.

Eftersom väggarna var så klena så var tanken från en början, precis som Lillemors och Lills tanke, att sätta uppfällbara stolar som sitter i väggen, men det föll. Men jag hittade en bänk som var liten och den stör inte speciellt mycket.

Jag hatade dock det sladdriga och fula tyget på dynan, så jag sydde ett nytt överdrag.
FÖRE


Tyget är rester av tre olika gardiner som jag klippt av längst ner pga att dom var för långa.


EFTER


Sen så är den vändbar.




Med lite is i magen så bör hallen snart vara klar.



Ursäkta det dåliga ljuset på kortet.

Katten är lugn sålänge man är riktigt nära honom när han är i samma rum som hundarna.


Tack för alla fina namnförslag! Vi har dock inte bestämt oss än.


Att hoppa upp och ligga på halsen när man ska sova, är en stor favorit.





Jag funderar på om jag snart ska introducera pälsdjuren för varandra. Katten är helt trygg i hemmet och i oss. Han går aldrig och gömmer sig under sängen mer, utan väljer att vara med i allt pyssel runt om i huset.

Hur det går får ni veta nästa gång!

Tjo :)

Kommentarer
Postat av: christina

Varför har somliga fått ALLT och andra INGENTING????



Miras fukteksem.....till mig sa vet. att där dessa s.k. fukteksem uppstår finns nåt annat som är i olag.detta stämde till 100 % på Tiff....fukteksem inte långt från örat där kennelhostan utvecklat denna hemska öroninfl. som fortfarande ger sig till känna...öroninfl alltså...så var lite xa observant!!!!

2011-03-31 @ 15:11:58
Postat av: Erica

Fukteskem/Våteksem/Hotspos, kärtbarn har många namn. Min tant Leslie har även det i perioder. Och detta har även en hög ärftlighets faktor också.

2011-03-31 @ 21:18:24
URL: http://hundarnahansson.blogg.se/

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0