Back in buissnes

Jag blev sjuk lika snabbt som jag tillfrisknade och arbetet drar igång direkt.

Sen sist så har jag hunnit jogga med alla hundar, dock i två omgångar. Första gången jag var och sprang med alla tre så visade det sig en enorm temposkillnad.

Så Twaila och Milton springer tillsammans och Mira springer ensam med mig.
Missförstå inte, Mira älskar att jogga MEN hon vill göra det i en väldigt långsamt takt. Milton och Twaila däremot, där finns det spring i benen!



En av hästhagarna ligger ca 100m från vårt hus och vi passerar där i princip varje dag.

Mira och Milton hälsar.





Hundgården börjar få liv. Men ÅÅÅH vad segt och tråkigt det är!


Milton & T springer runt och busar.. precis som dom gör exakt hela tiden.




"Husse, husse! Klappa om mig nu!"




Imorgon hoppas jag alla håller tummarna. Det är nämligen dags för Miras återkoll! Nu hoppas jag verkligen att värdena gått ner. Istället för upp, som sist. :(

Wilson ska också chippas i samma veva.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Mor

Skönt att du är frisk igen. Blir en fin hundgård. Kramis

2011-05-25 @ 10:29:25
Postat av: christina

så fint ni får till det...håller tummara för att allt ska va bra/bäst med Mira

2011-05-25 @ 11:31:06

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0