Fixodida och allergispray.

Ja, fixot används på Milton pch katten. Visst så sitter det fortfarande fästingar på honom, men mycket mindre många. Katten har bara haft en fästing och det är en enorm förbättring.

- Till syntes så biter fixodida inte lika hårt mot fästingar som nervgiftet gör, exvis droppar och halsband (no suprise egentligen). Men jag känner mig ändå nöjd med fixodida och vi kommer att fortsätta på det!



Vi ska öka Miltons dos till det dubbla nu. (Vilket rekomenderas på tätare fästingområden och större hundar.)
Fixodida går inte att överdosera.



Min päls- och pollenallergi går i taket nu under vårsäsongen, därför köpte jag ett allergispray som ska sprayas inne i rummen (inte på djuren). Då ska tydligen partiklarna fästas samman i molekyler från sprayet och sedan falla ner på golvet. Sen är det bara att dammsuga efter 2-3 timmar.

Jag har spraya hela huset EN gång och jag är, minst sagt, i m p o n e r a d ! !

Jag känner ingen allergi alls! En helt otrolig produkt som verkligen fungerar.

Ca 300 kr på en djuraffär.



Kommentarer
Postat av: christina

Tänk sååå himla bra...minsta möjliga gift....det är att föredra...

2011-05-08 @ 16:48:21

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0