Första kvällen tillsammans

Resan för Twaila gick bra, tåg blev det för hennes del.

Visst, det är många intryck nu och många "nya" ansikten men harmonin jobbar vi på!

Med öppna armar och massor av kärlek, tog vi Twaila till vårt hem.



Senare ikväll tog vi en "förenande" promenad tillsammans.

Promenaden började med att gå bakom och iaktta M&M på lite håll i koppel.


Sen förde vi samman allihopa, fortfarande i koppel.


Släpp vildarna lösa.. och det gjorde vi. Gick jättebra!


Efter den långa skogspromenaden så trängde vi alla in oss i garaget där husse skruvade i gräsklipparen.


Och Twaila tyckte Milton var skitig och tvättade honom i ansiktet. :)



Nu äntligen är det lugnt här hemma. Allihopa ligger och sover. M&M ute och Twaila och Wilson inne.

.. och det går jättebra. Hon bryr sig knappt om katten och katten bryr sig inte om henne.

Hur länge Twaila kommer att bo hos oss är oklart. Vi tar det som det kommer!

Gonatt allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Torana

Hej!



Kära ngn vilka stora hundar! Det är klart jag vet dig. Jag har en svensk blogg som jag skriver också men där är jag mer seriös och skriver inte så mycket roligt. Det mesta handlar om juridiken och sociologin.



Men jag ska nog bevaka din blogg det ser roligt ut.

Vi håller här och förbereder oss till mitt bröllop. Vi gör det i Azerbadzjan. Det blir den 19 juni. Vill ni komma så är ni hjärtligt välkommmna. Vi har hus och mat extra för svenska gäster.

Tack att du hörde av dig. Stort Kram!!!

2011-05-11 @ 10:26:12
URL: http://azeri.blogg.se/norbotten
Postat av: Mor

Hoppsan en hund till...men va sa Niklas...

2011-05-11 @ 12:41:56
Postat av: christina

När skönheten kom till byn, då var klokheten där........Finns inga ord, BARA tankar och känslor,jag är ju oxå "3.hundsmor".......

All, all lycka till......är så glad för Twailas

skull, en ny öppning i livet.....

Kram från mig...."4-hundsmatte i helgen..."

2011-05-11 @ 14:39:22

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0