Kvaaft!

Niklas döpte katten i förrgår. Det var inte riktigt något namn på M som passade han personlighet så det blev ett uppochnervänt M istället. Wilson.



Det går knappt andas ute. Det är 25 grader i skuggan just nu, och luften är stekhet. I 6 timmar så har jag kämpat ute med rensning och krattning men nu fick det vara nog. Hundarna fick också nog, så vi gick in.

Man ska inte klaga på värmen men idag har det varit lite väl varmt.. för att fysikskt jobba iallafall.

När vi var ute så träffade vi denna lilla sötnosen:


Stackarn var full med små fästingar. (Titta bakom armen)


.. och jag gjorde ett tappert försök att ta bort dom.

.. men det var ett upprag dömt att misslyckas.

Så han fick vandra vidare!


Milton har blivit jätteduktig på träningen. Jag antar att "köns-trotset" har lagt sig lite.


Han är alltid allert och vill vara med, och han gör allt för att behaga sin matte!


Tjing!

Kommentarer
Postat av: Lill

Tänk jag har fortfarande inte sett en fästing under heeela mitt lååååånga liv.... Ler som vanligt åt dom fina bilderna och lite extra när jag ser att Milton ,precis som Ruben alltid,skickar ut snoppen vid fotande ;0) Kramar

2011-05-09 @ 21:30:07
URL: http://www.123minsida.se/roadsend
Postat av: Mor

Hm...Wilson..helt okey...men Mirre var bättre..;)

2011-05-10 @ 08:18:48

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0