Hos grannen!

När ni läser detta är hundarna hos vår underbara granne, Niklas och jag jobbar!

Igår var Miltons luktsinne någon annanstans än i näsan. Vi hade sökövningar inne och ja, jag fick skratta åt honom. Haha, vilken virrpanna.

Övrig tid är han väldigt duktig med nosen!



När jag kammar bort underullet på Milton så märks det en enorm skillnad på kroppstemeraturen. Han svettas inte alls speciellt mycket nu.

Miras päls därimot vill inte släppa.



Alltid när jag ska busa med hundarna så slutar det med att dom skiter i mig och busar med varandra istället. Tack hörrni!









Änsålänge så har Milton inte en chans i dragkamp mot Mira.

.. och Mira har slutat löpa nu. Amen för golven!

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Mor

Hundarna tycker att du är för liten och lätt...det blir ju inget motstånd att busa med dig.kramis

2011-05-04 @ 10:49:27
Postat av: christina

ljuvliga hundar...

2011-05-05 @ 20:13:52

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0