Oh, Sunny day

Stenhårt.

Idag när jag kom hem från jobbet så var det inte en hoppig och jättestressad hund som hälsade på mig. Det kom fram en mer lugn hund och ställde sig vid min sida och väntade på omklappning. Oh, vad glad jag blev!
Dag 4 och jag ser redan små framsteg, hoppas att det kommer hålla hela vägen!

Efter massa motion, lek och skoj ute så vilar alla tre tillsammans på altanen efteråt.

- Stod hon ensam där uppe så fick varken Milton eller Mira komma upp. Inte fick dom heller gå ut på den om dom varit inne.
Nu flyttar hon sig åt sidan när dom båda ska förbi.

Full fart på Twaila!


Twaila vill ha igång Mira till bus..


.. och lyckades!








Kikar vad husse håller på med.


Och husse flyttar material, för på söndag drar hundgårdsbygget igång!


Twaila.




"Ropade du?"


Nu är det väntan på middag.


Milton tycker inne + ute är bäst.


Hejsvejs!



Kommentarer
Postat av: Lill

Så skönt att höra att det går frammåt för Twaila gumman <3 Du är jätteduktig Sandra! hoppas du får möjlighet,någon gång i framtiden, att försörja dig på dina hundkunskaper :-) Kramar

2011-05-13 @ 17:32:57
URL: http://www.123minsida.se/roadsend
Postat av: Lillemor

Kanon!!! så härligt att se det går framåt...all lycka <3

2011-05-13 @ 18:57:37
URL: http://www.magicbravehearts.se

Skriv en rad här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0